sobota, 19 lipca 2014

Wyniki


Dziękujemy najbardziej na Świecie wszystkim sponsorom, bo bez nich nie byłoby zabawy ;)


Dziękuję wszystkim za udział w zabawie, jestem ogromnie zaskoczona, ponieważ nie spodziewałam się, że dobijemy do tak pięknej liczby 48 prac i to jeszcze jakich?! Przepięknych po prostu.
Było mi bardzo ciężko wybrać te naj, naj, naj!!


Mam nadzieję, że zgodzicie się ze mną, że są najlepsiejsze z najlepszych ;)
Nie mogą wszyscy wygrać, bo nie było by zabawy oraz zdrowej rywalizacji ;) 

Wile osób również musiało obejść się smakiem ze względu na niespełnienie warunków oraz niewyświetloną funkcję polubionych stron. 
Kilka razy prosiła o sprawdzenie wszystkiego, trudno zatem i powodzenia w kolejnych konkursach ;)

Mogę rzec spokojnie, że wszyscy jesteście wygrani, ponieważ od Ulijany dla wszystkich biorących udział mam -40% rabatu na zakupy oraz ode mnie (Icadoo) dla pierwszych 10 osób -15% rabatu na wybrany asortyment bądź własną wizję ;)
Mam nadzieję, że bawiliście się równie miło jak my, a także zostaniecie już z nami forever, bo Wam się u nas po prostu podoba ;)

Marzy mi się, aby wszystkich 16-tu zwycięzców pochwaliło się nagrodami u mnie na fanpage Icadoo oraz u swojego sponsora nagrodą otrzymaną w tym konkursie ;)

A teraz ta najprzyjemniejsza część  ;)



DLA


Agnieszka Sebastianowiz




 DLA


Anna Cholewa

ORAZ  DLA


Kinga Sołtys


Nagroda od Desings.com


DLA


Monika Kędzia,



DLA


Anna Jędrzejewska,


DLA


Agnieszka Kolesińska

ORAZ

- 30% rabatu na jednorazowe zakupy Desings.com

DLA


Donata Andrzejewska


Nagroda od Manufaktura


DLA


Magdalena Dudek


Nagroda od Bart-Art Usługi Artystyczne Bartłomiej Naskręt 


DLA

Anna Rataj



Nagroda od Matka Wygodna Też Człowiek 


DLA


Kinga Błaszczyk


Nagroda od Nie tylko różowo

(Sponsor na urlopie dostępny będzie od 20.07)

DLA


Monika Zymiak


Nagroda od MamAnek


DLA


Joanna Praga




DLA


Irmina Jaskuła


Nagroda od Ulijana


DLA



Agnieszka Kloda



 Nagroda niespodzianka od Tutu


DLA


Magdalena Górska


I na koniec ode mnie Icadoo


Apaszka jedna do wyboru

DLA


Ewa Markiewicz

Z racji tego, że wybór był bardzo ciężki postanowiłam nagrodzić jeszcze jedną osobę apaszką z poniższego zdjęcia


DLA


Magdalena Paczyńska


GRATULUJEMY !!!

2 komentarze:

Witaj czytelniku, byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zostawił(a) po sobie jakikolwiek ślad swojej obecności ;) Pozdrawiam, na zawsze oddany Wasz blogger :D :D