piątek, 6 czerwca 2014

To już ROK, jak jesteśmy razem ;)


Prawie pod koniec ciąży ;)



Poczynania Norbercika dwa tygodnie przed porodem możecie obejrzeć TUTAJ
Film o mocnych nerwach, bęben miałam potężny :P Wchodzisz na własne ryzyko :)
9 miesięcy przed i po możecie sobie przypomnieć o TUTAJ


09 czerwca 2013 roku  o 9:02 na Świat przyszedł nasz ukochany urwis, który wywrócił mi życie do góry nogami...



 Człowiek żyjący w dwójkę ma świadomość miłości jaką się darzy drugiego człowieka, bo tak  jak wiele ssaków, ludzie są stadnym gatunkiem, ale dopiero posiadanie dziecka, uświadamia, że tak naprawdę to wszystko co się do tej pory czuło, przeżywało i te wszystkie problemy, które za każdym razem były końcem Świata straciły na znaczeniu.

Więź matki z dzieckiem i ta niesamowita miłość nie będzie zrozumiała nigdy przez kobiety ich nieposiadające.
(Przynajmniej ja nie zdawałam sobie sprawy dopóki nie zostałam mamą)


Dziecko sprawia, że każda chwila jest ważna, niezastąpiona i cudowna, a miłość?!
Bezgraniczna, niezwykle trwała, po prostu niezniszczalna...
Nie przypuszczałam, że uczucie jakie znam to zaledwie kropla w morzu możliwości matczynego serca i  tak naprawdę można kogoś jeszcze mocniej kochać niż do tej pory, właśnie Norbert otworzył mi oczy. Sprawił, że dałabym się pokroić w zamian za pewność, że nigdy nie będzie cierpieć, zawsze będzie szczęśliwy i zdrowy...

Kilka ulubionych zdjęć z pierwszych dni życia :)







1 miesiąc
Czas, w którym poznajemy siebie na nowo ;)




2 miesiąc
Pierwszy sukces mamy za sobą ;)
Główka już nie lata jak u popularnego samochodowego pieska ;P




3 miesiąc
Pierwsza mini wycieczka w trójkę ;)




 4 miesiąc
Mężczyźni zawiązali nić porozumienia




5 miesiąc
Jestem już taki duży ;)





6 miesiąc
Przygotowujemy się do Świąt





7 miesiąc
Ulubionym zajęciem Norbercika było podbieranie bombek z choinki ;]





PIERWSZE WSPÓLNE ŚWIĘTA :**
BOŻE NARODZENIE 2013










8 miesiąc
Kuchenne królestwo - pokryweczki i szufladeczki 





9 miesiąc
Bo chodzenie przy meblach to pikuś








10 miesiąc
Przystojniaczek ;)






11 miesiąc
Zabawy z rodzicami sprawiają mi radość ;)







12 miesięcy
Chodzę sam, największe osiągnięcie tych prawie 12 miesięcy





17 maja był wielkim dniem dla nas, ponieważ nasze bobo zaczęło chodzić na dobre ;)
Przymierzał się już od 8 miesiąca, ale dopiero, gdy skończył 11 miesięcy zebrał się do poważnego chodzenia ;)

Pierwsze prawdziwe kroki w domowym zaciszu możecie obejrzeć tutaj KLIK

Spacerowe treningi na świeżym powietrzu obejrzeć Tutaj - na podwórku


09 czerwiec 2014 

1 ROCZEK 

STO LAT NASZE SŁONECZKO!!



SPEŁNIENIA MARZEŃ, 
WIECZNEJ RADOŚCI
ORAZ MNÓSTWO SZCZĘŚCIA KAŻDEGO DNIA :****







2 komentarze:

Witaj czytelniku, byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zostawił(a) po sobie jakikolwiek ślad swojej obecności ;) Pozdrawiam, na zawsze oddany Wasz blogger :D :D