sobota, 15 lutego 2014

Yeah!! Doczekałam się, a teraz praca wre!!!

Wcześniej pokazywałam Wam, że są pewne maskotki pocięte i czekają na kulki poliestrowe... Czekałam, czekałam i są!!
Doszły ;) 

Także z sześciu mam ukończone już dwie i dzisiaj też postaram się sporo zrobić zobaczymy czy mój urwis pozwoli mi na to, aby posprzątać całe mieszkanie i stworzyć kolejne dzieła ;)

Dziś Marcin niestety w pracy, jednak ogólnie rzecz biorąc w weekendy nie chodzi..

Także wrzucę co wczoraj stworzyłam i jak tylko będę kończyła pozostałe, pojawią się w tym poście sukcesywnie:)

Miłego oglądania ;)

1) Żabol dla JANKA (rzeczywisty kolor to ten ciemniejszy, ale mimo wszystko ma swój urok na żywo)




2) Duża Mama Muminka z uszami 50cm



Do torebeczki można coś włożyć jest odpinana i zapinana ;)



Poduszka ma 37cm wysokości


Po tiuningu :)




3) Żabka nr 2 (ta po lewej) dla chłopczyka


4) Żabka nr 3 dla Norberta od Gosi






2 komentarze:

Witaj czytelniku, byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zostawił(a) po sobie jakikolwiek ślad swojej obecności ;) Pozdrawiam, na zawsze oddany Wasz blogger :D :D