sobota, 1 lutego 2014

Dziś mam do pokazania moje największe dzieło 65cm

Świnka Peppa :) 
Wykonana z cieniutkiego filcu mięciutka, sukieneczka jak podusia :) Większe ucho szeleści :) 
Wkład antyalergiczny poliestrowy

Synuś był wniebowzięty jak ją zobaczył :) 
65 cm  do ramienia mu sięga :D



Prezencik dla synusia mojej koleżanki na pierwsze urodziny :) 
W sumie na pocieszenie, bo biedaczek urodzinki w szpitalu spędzi :(
Ksawcio zdrówka!








Na koniec wspomnę tylko jaki ten mój bobas dorosły, niekapek od jakiegoś czasu poszedł w kąt, 
mój mężczyzna z kubka pije :)
Zuch chłopak!
Matko!! Jak ten czas leci!
O rodzeństwie trzeba pomyśleć!
:D:D:D:D
A to dobre!! :D


Jeszcze jedno dzieło wystawię na światło dzienne a co :)






1 komentarz:

Witaj czytelniku, byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zostawił(a) po sobie jakikolwiek ślad swojej obecności ;) Pozdrawiam, na zawsze oddany Wasz blogger :D :D