sobota, 27 września 2014

Twórcze kilka dni...

Zostaliśmy zaproszeni na pięćdziesiąte urodziny mojej mamy, oczywiście nie mogło nas zabraknąć. 
Impreza była przednia, DJ świetnie grał, wytańczyliśmy się jak rzadko kiedy.
A wszystko działo się w Zajeżdzie Hema w Pustkowie, który szczerze polecam, ponieważ niepierwsza impreza za nami w tym miejscu, a mogliście już przeczytać moją opinię tutaj, powtórzę tylko, iż profesjonalizm oraz doświadczenie właściciela jest na wysokim poziomie.




                 Solenizantka ;*




 Tańce hulańce ;)

               Rodzice ;)






Postanowiłam, że jeśli już jadę do rodziców, a bywam średnio raz na 4 miesiące, to zostanę na tydzień poszyję, więc wzięłam cały ekwipunek, jeśli miałby ochotę ktoś coś zamówić...

Bardzo chciałam, aby moja babcia również została na dłużej, by nacieszyć się swoim prawnukiem, jako, że moja rodzina rozdzielona jest na trzy strony Polski utrudnia to częste odwiedziny każdego z osobna stąd nalot do mamy na tygodniowy pobyt.

Poniżej przedstawiam moje twórcze dokonania, z których jestem dumna, ponieważ większość przebiły moje oczekiwania ;)


Etui na notebook zamykane na rzep dla mojej mamy ;)



Torebka dla mojej babci z nieprzemakalnego materiału (Kodura) zapinana na suwak 




Etui na notebook zamykane na rzep




Torebka na ramię dla 18-tki zamykana na zatrzask magnetyczny


Torebka do ręki (format większy troszkę od A4) zamykana na zatrzask magnetyczny 
Jak dla mnie przepiękna, a właścicielka zachwycona ;)
 Miód na moje uszy ;)



Etui na tablet z zamknięciem na zatrzask magnetyczny, bardzo podobne do tego etui, również mojego autorstwa, z tego względu, iż jedna pani zobaczyła u drugiej ;) 
Świetna reklama, dlatego KOCHAM TO! 


Etui na telefon, zwykły, skromny, prosty, w efekcie końcowym ma również klapkę zamykaną na zatrzask magnetyczny, ale zapomniałam końcową wersję sfotografować 



Literki czekają grzecznie na ozdobienie, jak wrócę do domu od razu biorę się do roboty ;)


Efekt końcowy



To był wspaniały i pełen wrażeń tydzień... 
Czeka jeszcze parę rzeczy na mnie, aby zrelacjonować oraz dostałam wyzwanie od Matki nie wariatki top 10 świetnych książek i chcę podołać wyzwaniu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj czytelniku, byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zostawił(a) po sobie jakikolwiek ślad swojej obecności ;) Pozdrawiam, na zawsze oddany Wasz blogger :D :D