czwartek, 11 września 2014

Jejku!!!



To najczystsza prawda, że sobota tuż tuż... Im bliżej tym emocje sięgają zenitu ;)
Otrzymałam dziś maila jeszcze bardziej zagłębiającego w wydarzenia jakie będą nam towarzyszyć na Spotkaniu B(l)oginie i szczerze?! Zachwycona jestem!! A ciekawość mnie taka zżera...



Po pierwsze co ciekawego powie mi tarocistka (zawsze chciałam iść, jako nastolatka interesowałam się parapsychologią, ale gdy już byłam starsza brakowało mi odwagi), ale teraz?! Raz kozie śmierć :D

Po drugie mam tak ogromną ochotę poznać dziewczyny, które po części znam ze śledzenia ich blogów, choć nie do wszystkich dotarłam niestety... Wstyd mi jak nie wiem co...
Chcę sprawdzić czy są tak samo zakręcone jak ja :P Mnie wiecznie czasu brakuje, wiele zapominam, jeszcze więcej nie ogarniam..

Po trzecie... Korci mnie Ice Bar.. Zawsze chciałam go odwiedzić ;) Zobaczyć ten świetny wystrój, skosztować rewelacyjnych drinków i przy okazji poznać Ojca Wygodnego, a co? :P
Czy ja dotrę do domu na noc? :D

Po czwarte... Ten relaks, który mi się tak bardzo przyda... Chyba wyłączę telefon :D

I w końcu po piąte, doprowadzą mnie do stanu używalności ;) Dowiem się wielu niezbędnych rzeczy od Pani dietetyk, aby w końcu mieścić się w rozmiar 38 :P

Do zobaczenia kobitki i ja mam dla Was tyci niespodziankę ;D

4 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać i cholernie się cieszę, że skusisz się na aftera :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-) wpadne choć na chwilę ;-) zawsze chciałam odkąd o Ice przeczytałam ;-) odliczam godziny ;-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jasne, będę z czerwonym nochem... Od wczoraj walczę z chorobą ;(

      Usuń

Witaj czytelniku, byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zostawił(a) po sobie jakikolwiek ślad swojej obecności ;) Pozdrawiam, na zawsze oddany Wasz blogger :D :D