poniedziałek, 15 września 2014

B(l)oginie Poznań - Relacja


Jedno z moich największych marzeń spełniło się jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. 
Nie wierzyłam w to, że mogę się znaleźć na takim wydarzeniu jak spotkanie Blogerek w tym samym dniu, czasie, a w trzech różnych miastach Warszawa - Poznań - Gdańsk.



 Swoją drogą Poznań wspaniałe miejsce, bardzo przyjazne, sporo zieleni (gdzie nie gdzie parki, w których można usiąść na chwilę i złapać oddech), chodniki nawet przyjazne wysokim obcasom ;)

Na spotkanie Blogiń pojechałam pociągiem, równie miłe doświadczenie, ponieważ akurat przejazd umiliły mi te bardziej nowoczesne, zautomatyzowane środki lokomocji, a i Stacje PKP wyremontowane, piękne i pachnące, ostatni raz jechałam jakieś 
5 lat temu, stąd moje zaskoczenie. ;)

Całe spotkanie odbyło się w Ecotropicanie, sympatyczne miejsce imitujące plażę, palmy tylko prawdziwego słońca brak :D


Na zdjęciach powyżej produkty od

Woda od Mama i ja 
Kursy językowe na karteczkach od Wkarteczkach.pl 
Kwiaty hula-hula od Aster Li




Każda blogerka otrzymała wspaniałe prezenty, a było ich aż tyle, że głowa boli, ledwo dotarłam z pakunkami do domu ;)

Jesteście ciekawi co było w środku?




Kącik kawkowo- tortowy ;)
Przepyszny, lekki i MALINOWY (jak się okazało) :D 
Choć zdania uczonych były podzielone wiśnie z truskawką toczyły bój ;D


Tort od Tortyonline.pl


Nasze rewelacyjne organizatorki, gdyby nie ONE nie było by nic


Po uroczystym przemówieniu  Marty rozpoczynający wydarzenie na pierwszy ogień poszła Ania kosmetolog Firmy Mary Kay, która przybliżyła nam działanie oraz wydajność tych boskich kosmetyków, które w mgnieniu oka odrestaurowały nam dłonie (poprzez zabieg satynowych dłoni), a makijaż wykonany tymi świetnej jakości kosmetykami upiększyły nam buźki ;)








Kolejną atrakcją okazały się Panie dietetyczki z TuDietyk, które ze wszystkich sił próbowały nam wpoić, że słodycze i alkohol są całkowicie nie potrzebne do funkcjonowania, a nawet utrudniają nam życie. 


Choć tego dnia były łaskawe i dały nam dyspensę na obecne ciasto oraz wszelkie trunki.


Po bardzo wyczerpującym przemówieniu, każda z osobna została zaproszona na badanie poziomu tkanki tłuszczowej, wieku metabolicznego, BMI itd. 


Ciekawe doświadczenie, podbudowująco-dobijające :D Super, że mieszczę się w przedziale BMI, że raptem 1,1% przekroczyłam poziom tłuszczu, ale, że mój wiek metaboliczny to 42 lata dobiło mnie totalnie :D :D Mimo wszystko dzięki dziewczyny za kopa, który pobudził mnie do kosmetycznego zrzucania 6 kg :D


Mieliśmy również, możliwość skorzystania z magii kart, dzięki Pani Renatarot, jako, że w wieku 14-16 lat interesowałam się parapsychologią, magią oraz wróżbami, a z biegiem czasu zaczął ogarniać mnie lęk w tej dziedzinie, postanowiłam spełnić marzenie z młodości, odważyłam się i oddałam swój los w tarocistki ręce. Poczułam niedosyt, co nakręca mnie to do kolejnych prób w przyszłości oraz pare osobistych seansów, czyli świadczy to o tym, iż mała wiedźma obudziła się we mnie na nowo :D

Jednak najlepsze co nam się trafiło tego dnia to przepyszne drinki wprost spod ręki Ojca Wygodnego, a smakowały tak rewelacyjnie, że alkohol był wręcz niewyczuwalny, co napędzało do zachłannego ich pochłaniania jednego za drugim :)


 Sami możecie się przekonać jaki profesjonalizm od tegoż bartendera bije udając się do Ice Bar Poznań oraz kosztując jego rajskiego koktajlu ;)




Brakuje na zdjęciu Moniki i Kasi, mimo to silna grupa pod wezwaniem ;)

Dzięki dziewczyny za miło spędzony czas ;)
Zdjęcie podkradzione Matce Wygodnej ;)

Na zakończenie chciałabym podziękować:

Za ugoszczenie

 Wszystkim sponsorom za prezenty



Natural Pharmaceuticals Otrzymaliśmy w prezencie 60 kapsułek suplementów diety Omega Junior dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, gdzie każda kapsułka zawiera olej z tuńczyka, witaminę E, A oraz D, które wspierają prawidłowy rozwój i wzrost dziecka.

Organizatorom

Lenie Matka Wygodna oraz Marcie Matka Nie Wariatka

Patronom medialnym 



19 komentarzy:

  1. Łaaa dzięki za tak piękny wpis :)
    Monia widzimy się następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę bardzo! Lenka to dzięki Wam było tak rajsko, dlatego należało się, aby wpis był (mam nadzieję), co najmniej zadowalający, pełny i szczegółowy ;) Widzimy się obowiązkowo następnym razem ;D Może i Wy wpadniecie na moją wieś, jeśli tylko będziecie mieć ochotę? Zapraszam ;)

      Usuń
  2. Pozostaje mi podziękować profesjonalnym i wspaniałym blogerkom za cudowną atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie!! ;) To my dziękujemy ;) I do zobaczenia ;)

      Usuń
  3. Było mi bardzo miło Cię poznać. Mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy! Dziękuję Ci także za zakładkę do książek- teraz przy każdej lekturze będę o Tobie myśleć ;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, było bardzo miło ;) Dziękuję ;)

      Usuń
  4. Fajnie było cię Poznać i dziękujemy za niespodzianki :)
    Do następnego spotkania, och jak dobrze było odpocząć w tych tropikach

    OdpowiedzUsuń
  5. After looking into a handful of the articles on your website, I honestly appreciate
    your technique of blogging. I bookmarked it to my bookmark webpage
    list and will be checking back soon. Please check out my web site as well and
    let me know what you think.

    My web page; image marketing (http://Professionbound.net/wp/groups/life-as-a-web-marketer-is-simply-great)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love what you guys are usually up too. Such clever work and
    exposure! Keep up the terrific works guys I've you guys to my blogroll.


    Review my webpage - Mike dillard media

    OdpowiedzUsuń
  7. I am now not positive the place you are getting your info, however good topic.
    I needs to spend a while learning much more or understanding more.

    Thank you for wonderful info I used to be in search of this info for my mission.

    Also visit my site: Mike Dillard

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweet blog! I found it while searching on Yahoo News.
    Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?
    I've been trying for a while but I never seem to get there!
    Many thanks

    my homepage: mike dillard mlm

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello! Someone in my Facebook group shared
    this website with us so I came to check it out.
    I'm definitely enjoying the information. I'm book-marking and will
    be tweeting this to my followers! Great blog and amazing style
    and design.

    Look into my website :: small business owners (info9.net)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello, just wanted to tell you, I enjoyed this article. It was funny.

    Keep on posting!

    My webpage; mike dillard

    OdpowiedzUsuń
  11. Great article, totally what I was looking for.

    Also visit my web site ... Personal Time

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello, yeah this paragraph is actually fastidious and I have learned lot of things from it about blogging.
    thanks.

    Feel free to visit my web page: niche marketing tips - www.thehtmlguide.com -

    OdpowiedzUsuń
  13. Your means of telling the whole thing in this piece of writing is
    genuinely pleasant, all be able to without difficulty know it, Thanks a lot.


    Feel free to surf to my web-site; mike dillard media

    OdpowiedzUsuń
  14. I was recommended this blog by my cousin. I am not sure whether this post is written by him as no one else know such
    detailed about my difficulty. You're wonderful! Thanks!



    my homepage online money-making ventures

    OdpowiedzUsuń
  15. I'm gone to convey my little brother, that he should also go to see this web site on regular basis to obtain updated from newest news update.


    Also visit my webpage :: Network Marketing Prospecting - Www.Econtinent.Net,

    OdpowiedzUsuń

Witaj czytelniku, byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zostawił(a) po sobie jakikolwiek ślad swojej obecności ;) Pozdrawiam, na zawsze oddany Wasz blogger :D :D