poniedziałek, 8 września 2014

Rozpiera mnie ;)

Zawsze tak jest, że kiedy wypełnia mnie wena do szycia, wyparowuje twórczość do pisania. 
Stąd ostatnio troszkę mniej mnie tutaj, a więcej szyję. Mam ostatnio tyle pomysłów, że aż boję się, że totalnie zaniedbam bloga, a bardzo bym tego nie chciała, choć mam rozwiązanie na brak czasu ;) Doba powinna mieć 48h wyrobiłabym się wtedy ze wszystkim :P




Siatki szmaciatki ;)
Nie nadają się na ciężkie zakupy, są bardziej ozdobne, idealne na przenoszenie dokumentów, organizację podstawowych akcesoriów kobiety.
Można wszyć rzep do zapinania w celu zabezpieczenia.





Imienne zakładki do książki stworzone z filcu




Etui na telefon z zapięciem magnetycznym oraz zakładka do książki dla chłopca




Etui na telefon


Czarne Muminki, taka sprzeczna nowość w stosunku do oryginału 


Zanim powyższa wena mnie opanowała, takie literki były stworzone do pokoi dzieci ;)




 Uwielbiam szyć, za każdym razem coś nowego ;)
 Pobudza moją wyobraźnię oraz rozwija kreatywność ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj czytelniku, byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zostawił(a) po sobie jakikolwiek ślad swojej obecności ;) Pozdrawiam, na zawsze oddany Wasz blogger :D :D