środa, 29 października 2014

Uwielbiam Was ;)

Jestem mega szczęśliwa, że pomimo iż nie pojawia się tutaj żaden nowy post to i tak do nas wpadacie ;)
To jest bardzo miłe, a to dlatego, że blogi głównie są prowadzone specjalnie dla Was, dla czytelników, choć ostatnio mam małą pauzę na własną drogę, którą bym chciała podążać, tak Wy mnie nie opuszczacie, dlatego wielkie dzięki dla Was ;)

Co mam za oknem?
Piękną pogodę, ciepłe słońce, nie ujrzycie żadnej chmurki... Złota jesień... ;)
Jak dla mnie kojarzy mi się z zapachem świeżo ciętego drzewa :D Głownie dlatego iż jesteśmy zabezpieczeni przed zimą. ;) Kupiliśmy drzewo, które cięliśmy, układaliśmy w bloki, aby wyschło, część wrzucaliśmy do kotłowni i ten zapach... Uwielbiam zapach lasu ;) Ma w sobie magię...

Szkoda, że nie mamy kominka...
O!! To byłoby coś ;) tak wieczorkiem na dywaniku przed kominkiem z lampką wina sobie posiedzieć... Sytuacja zwana mini randką z mężem ;D Oj!! Dawno takiej nie mieliśmy ;)

Odbijemy sobie jak syn z domu wyfrunie :D :D :D
Żarcik taaaaki :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj czytelniku, byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zostawił(a) po sobie jakikolwiek ślad swojej obecności ;) Pozdrawiam, na zawsze oddany Wasz blogger :D :D