niedziela, 3 sierpnia 2014

Yeeeaaah!!! BLOGinie Poznań!!!


Co za euforia, 
co za radość,
 nie macie pojęcia jakie to niebezpieczne otrzymać taką wiadomość, o takiej treści, o takiej porze!!!


Ledwo się opanowałam, żeby nie biegać po domu krzycząc na całe gardło jakie mam szczęście ;)
Niczym pies po kąpieli biegającym z prędkością strusia pędziwiatra, gdy dopadnie go hop sium dyr dum (patrz głupawka) :D

Skąd taka radość?! A no stąd, że zakwalifikowałam się na Spotkanie Blogujących Mam i będę miała niepowtarzalną możliwość poznania dziewczyn Marty i Magdy na żywo, nawiązania bliższych kontaktów z innymi blogującymi mamami, które częściowo śledzę na blogu, a ta część blogów, która będzie dla mnie całkowitą nowością muszę się teoretycznie zapoznać, aby choć po części kojarzyć, która kobitka, od którego bloga oraz poznaniu wielu prężnie rozwijających się firm, których z pewnością wcześniej nie znałam, a będę miała możliwość je poznać..

Najwspanialsze jest to, że wszystkie te wydarzenia i atrakcje jakie wydarzą się 13 września br. zagoszczą u mnie w pamięci na wieki, bo przecież wszystko co dzieje się w niesamowitej atmosferze pozostaje nam w pamięci na BAAARDZOOO DŁUGO ;)

A jest mi tym bardziej miło, że marzyłam o tym wydarzeniu, ale nie wierzyłam, że jest w ogóle możliwe, abym się zakwalifikowała ;) 

I wiecie co?! Marzenia się SPEŁNIAJĄ!!

Dziękuję jeszcze raz wszystkim tym, którzy rozpatrzyli moje zgłoszenie i cudem je wylosowali :D

Buziaki :*

Istne szaleństwo!! Muszę iść do fryzjera :D :D :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj czytelniku, byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zostawił(a) po sobie jakikolwiek ślad swojej obecności ;) Pozdrawiam, na zawsze oddany Wasz blogger :D :D