niedziela, 19 stycznia 2014

SZCZEGÓLNY CEL TO ICH WSPANIAŁY DZIEŃ

DZIEŃ BABCI I DZIADKA

Więź dziecka z dziadkami jest niesamowicie silna, a miłość ta jest oczywiście uzasadniona...

A kto jak nie...

- babcia -
rozpieszcza, pozwala na wiele??
ucząc i bawiąc się przy tym wesele?
- dziadek -
na przygodne wyprawy zabiera?
majsterkowania uczy wyobraźni drzwi otwiera? 

Z tego oto powodu, mamuśka za siadła, wenę włączyła,
żeby od synunia dla dziadków coś pięknego stworzyła...


DLA DZIADZIUSIA :)


























DLA BABUNI I DZIADZIUNIA :)






W sumie z drugiej strony patrząc to dość ciekawa  sprawa, 
że czasem relacja mama - dziecko jest lekko zachwiana,
 kiedy to wnuczek - babcia mocne fundamenty mają 
i radośnie przy tym śpiewają ;)


6 komentarzy:

  1. Monia może ty sie z powołaniem minęłas, ze takie dekoracje ostatnio projektujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do manualnych rzeczy smykałkę od dawna miałam.. O szkole plastycznej myślałam , ale z góry stwierdziłam, że za wysokie progi :-P i tak na starość moje wewnętrzne "ja" się odezwało :-D:-D:-D by tworzyć śmiało :-D:-D

      Usuń
    2. Tez bym chetnie cos potworzyla, tylko czasu brak...

      Usuń
    3. U mnie tak różnie z czasem. Zależy od humoru synka :)

      Usuń

Witaj czytelniku, byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zostawił(a) po sobie jakikolwiek ślad swojej obecności ;) Pozdrawiam, na zawsze oddany Wasz blogger :D :D