piątek, 17 stycznia 2014

Moje dotychczasowe dokonania

Tutaj w tym oto poście, będę sukcesywnie dodawać co udało mi się stworzyć ;)

Nie mam ani podstaw ani doświadczenia w branży krawieckiej, ale staram się metodą prób i błędów co nieco tworzyć..
Na ten moment szyję co mi na myśl przyjdzie z biegiem czasu się zatrzymam na odpowiednim torze.. ;) Mam taką nadzieję :D

1) Będąc jeszcze z Norbercikiem w ciąży jako pierwsze dzieło uszyłam tą oto torebkę dla własnych potrzeb :)



2) Z obecnych dokonań jako pierwszy reklamuje się SZELESZCZĄCY MISIU, zamiast rączek ma dwie pętelki 


3) Jako, że moje dziecię chłopcem jest stworzyłam mu samochodzik




Się spodobał dostałam propozycję uszycia lali 
A oto i ona

4) Lala ma szeleszczący kapelusik :)


Wersja  ostateczna lali wygląda tak :)



5) A z racji tego, że pierwszego klienta szczególnie się traktuje to taki o to gratisik powędruje :)
                                                  Podusia do wózeczka 30x30



6) Dla Konkursu Roczkowego u Ksawusiowo to oto autko występuje :)



7) Stworzyłam coś jeszcze, ale to ukaże się po tym weekendzie :) 



8) Pio-zwierzaki znajdziecie w innym poście o tu: piozwierzaki

9) Pościel o wymiarach 90 x 150 




10) Serca dla serduszek :)


11) Dla synusia do pokoiku :)



12) Księżyc o dwóch twarzach :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj czytelniku, byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zostawił(a) po sobie jakikolwiek ślad swojej obecności ;) Pozdrawiam, na zawsze oddany Wasz blogger :D :D