wtorek, 14 stycznia 2014

Miłość :*

Człowiek spotyka na drodze swojego życia całą różnorodność wspaniałych i tych mniej wspaniałych ludzi, którzy odciskają mimo wszystko piętno w naszym życiorysie, dzięki którym uczymy się czegoś nowego, stajemy się bardziej ostrożni, może bardziej rozrywkowi, czasem podejrzliwi lub po prostu lepsi.. Doświadczenia natomiast kształtują masz charakter przez całe życie, a żmudna praca nad sobą przynosi pozytywne efekty.
Ja w życiu miałam wiele szczęścia, mnóstwo niezapomnianych chwil oraz otaczający mnie  ludzie tak wiele wnieśli w moje szalone życie, że połowa czytaczy by zasnęła śledząc całą litanię.. ;)
Jak dla każdego dziecka pierwszymi najważniejszymi osobami są rodzice to na ich podobieństwo wzrastamy, by kontynuować prawe życie, babcie uczą paciorka, rodzeństwo podziałów, przyjaciele lojalności, partner kompromisów, własne dziecko MIŁOŚCI!
MIŁOŚĆ!
To niesamowite jak wiele ma odsłon!
Przecież kontynuując wątek miłość do rodziców, rodzeństwa, męża/żony, do hobby, do wspomnień,  do pieniędzy, do rzeczy, do wiary, do jedzenia, jest niczym czym jest MIŁOŚĆ DO DZIECKA!
Siła uczucia jest tak wielka, że fakt iż człowiek jest niewyspany, pada na twarz, traci cierpliwość wychodząc z siebie, krzyczy NIE WOLNO! co kończy się gromkim echem… W normalnym związku już nie miałby przetrwania, wyschłaby na wiór, a para by się rozstała…  Natomiast miłość w relacji matki do dziecka w ciąż jest, ba! Nie traci na sile! A nawet się umacnia..

Kochać to tulić i wspierać gdy jest mu smutno i źle!



Kochać to zawsze dopingować, kiedy próbuje osiągnąć cel!


Kochać bezgranicznie bez względu na okoliczności, a to dlatego że dziecko to cząstka mnie!!


Synuś no po prostu KOCHAM CIĘ :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj czytelniku, byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zostawił(a) po sobie jakikolwiek ślad swojej obecności ;) Pozdrawiam, na zawsze oddany Wasz blogger :D :D