niedziela, 19 stycznia 2014

Gryzaczek od firmy MAM

W konkursie organizowanym przez Bloggerkę Mamę Kubusia
 a znajdziecie ją tu: http://www.mama-kubusia.pl/

Wygraliśmy gryzaczek od MAM Baby


o taki :



 http://www.mambaby.com/pl/produkty/higiena-jamy-ustnej--gryzaki/gryzaki/cooler-507-11146-pl.html

I muszę Wam powiedzieć, że jest rewelacyjny...

Norbercik już miał w domku dwa gryzaczki, ale w ogóle nie lubił się nimi bawić, a ten przerósł moje oczekiwanie...
Potrafi na nim piłować dziąsełka w ciszy nawet przez 5-10 min radośnie przy tym gruchając ;)



A nagroda przyszła w sam raz na ząbkowanie :]



Radość aż bije na kilometr :)



I jest taki skupiony przy tym ;)

JESZCZE RAZ BARDZO DZIĘKUJEMY 
MAMIE KUBUSIA I  MAM BABY
ZA TĄ WSPANIAŁĄ NAGRODĘ, DZIĘKI KTÓREJ 
FUNKCJONUJĘ JESZCZE PRAWIDŁOWO :)

POZDRAWIAMY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj czytelniku, byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zostawił(a) po sobie jakikolwiek ślad swojej obecności ;) Pozdrawiam, na zawsze oddany Wasz blogger :D :D