poniedziałek, 24 marca 2014

Tak na chwilkę!

Jest mnie tu tak mało, a to dlatego, że jestem pochłonięta szukaniem dla siebie maszyny, już prawie zdecydowana a;e jednak waham się między dwiema SINGER 3323 TALENT ORAZ ELNA 240EX. Może ktoś wie, którą wybrać? 

Jestem szalenie prze szczęśliwa, gdyż mój urwis chodzi za pomocą pchacza od wujka Piotra :)
Niefortunne poczynania możecie obejrzeć sobie TUTAJ :)

Pochwalę się jeszcze szybciutko poczynaniami spod igiełki:)

Na specjalne zamówienie od pełnej pasji Jagody :)






Spongebob :)




GORĄCO POZDRAWIAM, 
A JEŚLI ZNAJDZIE SIĘ KTOŚ KTO MIAŁ STYCZNOŚĆ Z KTÓRĄŚ Z MASZYN (LUB PRZEKAŻCIE TEN POST OSOBĄ SZYJĄCYM) PO PROSZĘ O PORADĘ, KTÓRĄ WYBRAĆ!! DZIĘKUJĘ JUŻ Z GÓRY ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj czytelniku, byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zostawił(a) po sobie jakikolwiek ślad swojej obecności ;) Pozdrawiam, na zawsze oddany Wasz blogger :D :D