środa, 19 marca 2014

Nowości, nowości ;)

Dziś miałam mnóstwo weny i zapału, ale co z tego, kiedy już po 22:00 i tak jakby nie mogę kontynuować pracy maszyną, gdyż głośno chodzi... Ale to nieważne, bo... mogę przygotować coś innego co tworzy się ręcznie, a w jutrzejszy dzień to co trzeba przejechać maszyną to maszyną i włala kolejne cudo gotowe ;)

1) Przepiękny fartuszek w rozmiarze 92, ale możliwe, że lekko większy ;) Posiada jedną dużą kieszonkę oraz drugą z 3 wąskimi wejściami np. na kredki, pisaki i nożyczki






I mój niesamowity, słodki model ;)




2) Widok bardzo zniszczonej zawieszki zmobilizował mnie do stworzenia nowej ;)


3) A tu nowy motyw na nową torebkę ;)




2 komentarze:

  1. cudny fartuszek, ale jednak model ładniejszy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda?! Norbert tak słodko w nim wygląda, że nie mogłam się napatrzeć. Zdjęcie mimo wszystko nie oddaje niestety całego uroku fartuszka :'(

      Usuń

Witaj czytelniku, byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zostawił(a) po sobie jakikolwiek ślad swojej obecności ;) Pozdrawiam, na zawsze oddany Wasz blogger :D :D