sobota, 31 maja 2014

Pierwsze koty za płoty ;)

Witajcie,

Dziś odbył się Dzień Dziecka zorganizowany przez Rydzyński Ośrodek Kultury,
Burmistrza Miasta i Gminy Rydzyna oraz Przedszkole w Rydzynie.





Występowało mnóstwo grup przedszkolnych z Rydzyny i okolic, Rydzyński Chór Seniora oraz parę folkowych grup tanecznych . 
Mnie osobiście niesamowicie wzruszały występujące grupy dzieciaczków, tym bardziej, że mój straganik znajdował się tuż obok sceny, dzięki czemu wszystko bacznie obserwowałam ;) 












Cały tydzień lamentowałam z powodu pogody, takie było oberwanie chmury przez 4 dni, aż tu nagle cud się stał ;)
W piąteczek, piątunio taaaka rewelacyjna pogoda dopisała ;)
Chyba jeszcze mam chody u GÓRY ;)


Chłopcy podziwiali pani/pana Papugę ;)
tańczącego kaczuszki ;P


Wiatraczek 



Scena gwiazd ;)


Sweet Focia z Papugą


Zajawka moich mężczyzn małego jak i dużego ;)


 Wielokrotnie ciągnął męża i mnie do pojazdów ;)


Ćwiczymy chodzenie bez trzymania za paluszek ;)





Szkoła latania ;)


Atrakcji co niemiara ;)





My bawiliśmy się wyśmienicie ;)

Tyle stresu towarzyszyło mi przed wyjściem na Świat z moimi pracami,
a tyle pozytywnej energii otrzymałam ;)
Aż nabrałam chęci na za tydzień ;)
Super dziękuję ;)




2 komentarze:

  1. Ale Wam fajnie :) PS. W końcu Cię znalazłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super cieszę się ;) Kiedy zmieniłam nazwę bloga utraciłam wiele adresów blogów, które czytałam ;/ Dobrze, że już jesteś ;)

      Usuń

Witaj czytelniku, byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zostawił(a) po sobie jakikolwiek ślad swojej obecności ;) Pozdrawiam, na zawsze oddany Wasz blogger :D :D