czwartek, 29 maja 2014

Dla miłośników wierszyków z dzieciństwa ;)


Dziś w odwiedziny zawitały do nas siostra wraz z córką mojego męża.
 A jak to w polskiej tradycji przystało nie wypada tak z pustymi rękami, dlatego też moje bobcio dostało dwie przecudne książeczki ;)
Ja osobiście jestem maniakiem książeczek dla dzieci, szczególnie tych z twardymi stronicami, bo tylko takie staram się dawać mojemu dziecku, oczywiście pomijając wielką książkę kucharską, którą tak po prostu sobie przywłaszczył, bez pytania, a o którą walczył z uporem maniaka -
TAK! Niestety przegrałam w tej walce!

Książeczki są kierowane do dzieci w wieku 2 i 3 lat, mimo to przykuły uwagę i mojego niespełna rocznego fanatyka papierowych gadżetów ;)

Książeczki w twardej oprawie z miękkim wnętrzem ;)

Zawierają mnóstwo wierszyków, które większość z nas zna ich treść, z czasów przedszkolnych oraz szkolnych..







Dla 2-latka









 Dla 3-latka












No jak dla mnie bombowe ;)


Pozdrawiam





2 komentarze:

  1. Fajne mają duże i wyraźne obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i dzięki temu można dziecku przyswoić przykładowo jak wygląda żabka a jak bocian ;)

      Usuń

Witaj czytelniku, byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zostawił(a) po sobie jakikolwiek ślad swojej obecności ;) Pozdrawiam, na zawsze oddany Wasz blogger :D :D