niedziela, 10 stycznia 2016

LALKA DLA OWSIAKA ORAZ TOREBKA Z ALKANTARY NA AUKCJĘ NA WOŚP

Witajcie, 
Chciałabym Was zaprosić do czynnej licytacji wspaniałego projektu jakim jest "Lalka dla Owsiaka".
Projekt ten zrodził się u Secem Szyte, dziewczyny wymyśliły, że rewelacyjnym pomysłem byłoby skrzyknąć pozytywnie zakręconych ludzi do stworzenia Lalki na akcję WOŚP
Całą podstawę stworzyła Gosia wraz z córką Kingą, czyli ciało lali ;)
Później każda z zaangażowanych osób, tworzyło kolejno włosy, ubranka, gadżety itd.




 Więcej informacji odnośnie lalki znajdziecie

TUTAJ
Wszystkie potrzebne linki i przekierowania ;)

Aukcja WOŚP




DRUGA AUKCJA NA RZECZ WOŚP

Zapraszam, również na licytację torebki stworzonej przeze mnie z materiału obiciowego alkantary, typu zamsz.

Torebka według mojego projetu oraz mojego wykonania, link do aukcji znajduje się
TUTAJ

Wymiary 25 x 30 x 7 cm
Długość paska 108 cm

Polecam bardzo gorąco ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj czytelniku, byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zostawił(a) po sobie jakikolwiek ślad swojej obecności ;) Pozdrawiam, na zawsze oddany Wasz blogger :D :D