środa, 28 stycznia 2015

Rękodzieło ;)

Rzadko tutaj wskakuję ostatnio choć, widzę, że pomimo wszystko mnie nie opuszczacie za co bardzo dziękuję ;)

Mam mnóstwo planów i celów na ten rok, wierzę, że większość z nich osiągnę, ponieważ czuję, że to mój rok, że muszę wykorzystać te swoje 5 minut ;)

Nie zdradzam nic na ten moment, żeby nie zapeszyć. ale jak tylko ruszę z kopyta, na pewno się pochwalę ;)

Póki co chciałam Wam pokazać, jakie cuda uszyłam w ostatnim czasie ;)



1) Etui na tablet zapinane na zatrzask magnetyczny


2) Ozdobne literki do dziecięcego pokoju 23-24 cm wysokości


3) Filcowa torebka serii MIDI z ozdobą szydełkową zamykana na suwak kostkowy


4) Filcowa torebka z serii BIG COMFORT PLUS
    Duża ilość kieszonek, ozdobiona filcowaniem na sucho zamykana na trzy zatrzaski magnetyczne


5) Filcowa torebka serii MIDI LONG HANDLE


6) Filcowa torebka serii SMALL LONG HANDLE
    Filc + Eko -skóra + taśma nośna


7) Filcowa torebka SMALL LONG HANDLE


8) Filcowe etui na okulary
    Zamykane na rzep


9) Torebka filcowa z serii MIDI LONG HANDLE 
     zamykana na zatrzask magnetyczny, na taśmie nośnej





1 komentarz:

Witaj czytelniku, byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zostawił(a) po sobie jakikolwiek ślad swojej obecności ;) Pozdrawiam, na zawsze oddany Wasz blogger :D :D